annons

tisdag 14 oktober 2014

Detta är vad som har saknats

Som jag har längtat! Ikväll kl 21:00 är det dags för enligt min mening årets tv-program! Hela Sverige syr! Ett gäng duktiga hemma-skräddare ska tävla i sömnad och jag är så spänd på vad de ska sy, vilka   moment som kommer vara med osv. Kanske lite för att se om jag kan mäta mig med dem :)

Jag sökte men antar att jag inte var tillräckligt intressant/duktig för att komma med till uttagningarna men men man kan ju hoppas att det blir fler säsonger så man får nya chanser att söka. 

Min syster var ju med i Ink Master Sverige på TV3 [tatueringsprogram] för två år sen och beskrev det som en upplevelse för livet. Att det förändrade hela hennes syn på sig själv och hennes tro på sin förmåga. Hon liksom tillslut fattade hur grym hon faktiskt är och att hon kan mäta sig med dem bästa eller tvärtom, de mäter sig med henne :)

Så jag skulle gärna vara med men nu får jag nöja mig så länge med att bukta upp med te och smörgås och att njuta av massa sömnad varje vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons